Thursday, 15 December 2011

STUDIYOUS PHOTOG

  Hari ni hari jumaat, yang laki diwajibkan pergi sembahyang jumaat, yang perempuan kena duduk rumah je, takut kena culik, nanti takleh nak main facebook dah. ha, tajuk aku kali ni lain macam sikit bunyi dia sebab dalam kamus dewan bahasa dan pustaka jilid terbaru pon takde perkataan ni, kalau ada pon yang hampir sama, tapi langsung tak da kena mengena, jadi terpulang atas peribadi korang la nak menilai apa maksud dia, nak cakap ni kata kerja ke, ni kata ganti nama ke, yang pasti ni bukan perkataan yang boleh buat kata ganda kalau ada banyak, tapi kalau nak cakap camtu jugak, aku tak nak kisah sangat dengan orang yang suka makan makanan yang banyak bahan pengawet ni, sebab kalau layan jugak nanti dengan aku aku pakai jam kat kaki, walaupun tu dah jadi trend barat, tapi diorang tak kisahlah diorang banyak duit, pagi pagi dah makan kfc, mmm yang tu aku taknak masuk campur, nanti cakap aku jaga tepi kain orang, padahal  diorang dah banyak pakai skirt.. ok lah.. aku nak wat kerja rumah dulu, bukan buat rumah, sebab aku takde bakat buat rumah, kalau aku buat jugak, aku dah tipu diri sendiri. kalau aku tipu diri sendiri aku dah kira tak sayang diri sendiri, kalau aku tak sayang diri sendiri macamane nak cinta diri sendiri, walaupun aku cinta diri sendiri takla sampai aku nak kawin dengan diri sendiri. agak agak la.. aku nak kawen ngan perempuan la, perempuan ni kan NICE!!! ok la.. bubbyezz  ('',)

"perkataan sepak mempunyai dua perbuatan yang sama sakit"

No comments:

Post a Comment