Wednesday, 14 December 2011

NO DIRECTION

   Alamak, hari ni aku bangun lewat yang selalunya memang lewat macam hari hari sebelum ni. tapi hari in lain, sebab ada anak anak sedara aku yang balik dan selalunya suka kacau aku tidur, mungkin tu antara punca aku mimpi berperang tadi.. tapi apa kena mengena dengan taik bintang yang aku nampak semalam. hanya ALLAH SWT lebih mengetahui. mmm, hari ni hari khamis, takkan esok hari sabtu, tak logik, tapi kalau ada yang cakap esok sabtu, mesti dia mengira dari nombor kosong, kalau bahasa cikgu matematik aku masa darjah 5 iaitu sifar. dan selalunya aku kena marah kalau sebut kosong, tapi tak lah sampai aku nak ponteng kelas dalam perpustakaan pastu baca buku 'Robin Hood' yang satu satunya komik yang aku selalu sorok bawah rak dalam perpustakaan. sungguhpon aku minat komik tu, aku taklah percaya sangat yang hero dia selalu tepat kalau memanah, tak macam aku lastik burung menggunakan lastik yang aku selalu sangkut kat leher masa kecik kecik dulu, dan hampir semua burung mati kalau aku lastik, sebab aku selalu guna batu yang hampir besar dengan size burung... takpe lah, masa dah mencemburui aku, sebab aku ada kerja lain, bukan sebab aku main kayu tiga ngan masa, lagipun aku ni jenis lelaki yang setia dengan satu satu benda, mana mungkin aku boleh senang senang buat macam tu.. ok lah... nanti aku update lagi... 

"kalau baru kahwin, jangan minum air sejuk"
 

No comments:

Post a Comment