Tuesday, 13 December 2011

MEREKA

    Empat orang ni antara peminat fanatik bola sepak malaysia yang hampir semua pemain malaysia tak kenal diorang.. ha, tu semua kawan aku, aku takde dalam gamba tu, sebab masa diorang bergambar ni aku tengah tangkap gambar diorang yang tengah suka aku ambil gambar diorang. biasa la tu, korang jangan guna peribahasa 'bagai kera dapat bunga' plak kat diorang ni. kang tak pasal pasal berdarah. walaupun diorang ni bukan gangster macam mexican mafia, tapi diorang kuat, kalau pergi raya mana mana, mesti habis kuih raya. tapi korang janganlah risau, sebab diorang ni semua baik baik, tak percaya tanya lah diorang, ade tak diorang merokok depan awek diorang... ha, cuba korang teka, dalam empat empat orang ni, sapa dia suka ambik ayam terbiar? haha, takde takde, semua bukan jenis macam tu sebab diorang semua ni ada cita cita yang tinggi walaupon angkara diorang ni la ayam terbiar kat kampung takut dengan bayang bayang sendiri..mmm.. ok lah.. gud luck kawan..  arghhhh, ngantoknya... bla bla bla...nanti jumpa lagi...

"kejayaan adalah untuk mereka yang tidak mahu kegagalan"

No comments:

Post a Comment